2015. június 24., szerda

Kritika #5

Blog: Welcome to the Thrill

Csak kinézetről kértél:

Nekem tetszik.Bár egy bajom van...z a menüpont elül nekem valahogy nem passzol oda..
A fejléccel nincs semmi bajom.Szerintem jól lett megszerkesztve.
Aki először belép az oldaladra szerintem azt sem tudja hogy kik azok meg hogy mi az a w-v.
Én tudom. ;) Én is szoktam nézni a pankrációt.Szóval szerintem jó.
A modulokkal nincs semmi bajom kivéve a címkékkel.Túlságosan egybe olvadnak és úgy néz ki mint egy folyamatos szöveg.Az tetszik hogy nincsen felesleges modul.

10/9

1 megjegyzés:

  1. Sziaa (:
    Köszönöm szépen, hogy időt szántál a blogra.
    Hát, az meg igazándiból nem az én problémám ha nem tudja kik vannak rajta, mert ők "képviselik" a témáját, ha meg mások lennének rajta, akkor meg az lenne vele baj ;)
    A címkéket hamarosan orvosolni is fogom, viszont a design-részével most igazándiból sok mindent nem tudok kezdeni a sok verseny miatt, de ha azok lecsengenek, akkor lecserélem az egész hóbelevancot. :D
    Még egyszer köszönöm szépen (:
    További szép napot! *-*

    VálaszTörlés