2015. november 17., kedd

Legszebb design

Még ma megérkeztem a következő kategóriával :) A díjért való jelentkezés szintén november végéig tart, és e-mailen töténik. Ha nem jelentkezel, másnak adom a díjad! Ha az első helyezett nem tart igényt a bekerülésre, akkor a második helyezett még megkaphatja! Az okleveleket e-mailen küldöm, amint jelentkezel és válaszolsz az interjúra!

Interjú kérdései:
- Mióta foglalkozol szerkesztéssel?
- Miért foglalkozol vele?
- Mit ad neked a szerkesztés?

3. Helyezett: A végzetem Gyönyörű a fejléc, és a design is, de mivel becsületesen írtad, hogy a deviantartról származik (kivétel a fejléc) ezért sajnos nem adhattam neked az első helyet :)
2. Helyezett: Evolution- A leszármazottak
1. Helyezett: Grey Diamond A fejléc nem hibátlan, de a design gyönyörű lett.

5 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    a többi blogos, történetes kategóriánál mikor lesz eredményhirdetés? vagy nem lesznek meghirdetve?
    előre is köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Természetesen meg lesznek hirdetve, csak idő kell hozzá míg elolvasunk egy blogot, eldöntjük melyik a jobb, és még iskola is van, tehát rendesen el fog húzódni, de meglesz idővel :) Csak annyit kérek, hogy igyekezzetek türelmesek lenni.
      Vanessa xx

      Törlés
  2. Rendben, köszönöm a választ :)

    VálaszTörlés
  3. Drága Vanessa!
    Időnként benézek a blogra megnézni mi a helyzet, de sajnos a november végi szalagavató miatt nem emlékszem küldtem-e emailt. Esetleg meg tudnád nézni? :)
    Puszi, Agatha

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, küldtél, és már válaszoltam is :)
      Vanessa xx

      Törlés